КОМАНДА SIGNATECH ALPINE ВИГРАЛА ДЕВ'ЯТИЙ ПОДІУМ ПОСПІЛЬ
  • Завдяки новій стратегії команда Signatech Alpine Elf на останньому колі в Сільверстоуні (Великобританія) вирвала друге місце в класі LMP2 Чемпіонату світу FIA в перегонах на витривалість (WEC) і голосно заявила про свої плани на сезон.

 

  • Тома Лоран, Андре Негран і П'єр Раг принесли команді дев'ятий подіум поспіль і тепер готуються до етапу в Фудзі (6 жовтня).

 

Сезон стартував в п'ятницю двома сесіями вільної практики, третя відбулася вже в суботу безпосередньо перед кваліфікацією. Боротися за місце на старті довірили Тома Лорану і П'єру Раге, які показали п'ятий найкращий час в класі LMP2.

 

Перед стартом перегонів «4 години Сильверстоуна», яку починав Андре Негран, у всіх був вкрай пригнічений настрій через трагічну смерть Антуана Юбера напередодні. На внутрішній стороні першого повороту бразильця притис автомобіль класу LMP1, в результаті той втратив одну позицію, однак потім вирвався на четверте місце перед першою появою автомобіля безпеки.

 

На відміну від більшості конкурентів Signatech Alpine Elf намагалася максимально відстрочити перший піт-стоп, і Андре Негран зробив все, на що був здатний на другому своєму відрізку, після чого на 90-й хвилині перегонів поступився місцем за кермом П'єру Раге.

 

Незабаром французу довелося повернутися на піт-лейн для заміни шин, так як почався дощ. У цих непростих умовах і в своїх перших перегонах на Alpine A470 за два з гаком роки П'єр боровся щосили на шинах Intermediate до другого виходу автомобіля безпеки в середині гонки.

 

Тома Лоран прийняв естафету за одну годину 40 хвилин до кінця, коли траса почала підсихати. У своєму першому виступі за французьку команду він йшов шостим після відновлення перегонів і незабаром впевнено обігнав автомобіль Cetilar Racing під номером 47.

 

Тома послідовно просувався вперед на другому своєму відрізку і за 20 хвилин до кінця перегонів завдяки злагодженій роботі механіків зробив ідеальний піт-стоп. Він покинув піт-лейн на третьому місці і, відкинувши всю обережність, кинувся навздогін за автомобілем №29 команди Racing Team Nederlands, вирвавшись на останньому колі на друге місце.

 

Взявши дев'ятий подіум підряд і заробивши пристойну кількість очок, Signatech Alpine Elf сподівається продовжити успішну серію і впевнено виступити в наступній гонці «6 годин Фудзі», яка відбудеться 6 жовтня.

 

Філіп Сіно, директор команди Signatech Alpine Elf: “Ми задоволені результатом перших перегонів, тому що хотіли добре почати сезон і дев'ятий раз поспіль піднятися на подіум. Незважаючи на незначну технічну проблему в кваліфікації, після неї ми були цілком впевнені в своїх силах. Андре прекрасно стартував, і для нього ми вибрали стратегію, відмінну від наших конкурентів, які заїхали на піт-стоп під час першого виходу автомобіля безпеки. Ми хотіли скоротити число зупинок, і це приносило плоди до другого автомобіля безпеки, який спрацював проти нас. Однак П'єр як і раніше залишався в зоні атаки і не робив помилок, незважаючи на складні умови. А Тома здійснив приголомшливий ривок в кінці і ефектно взяв друге місце на завершальному колі. Думаю, ми відмінно почали чемпіонат і отримали гарне уявлення про рівень конкуренції в цьому сезоні, де нам доведеться боротися з безліччю чудових пілотів і класних команд.”

 

Тома Лоран: “Перегони були дуже щільними, з великою кількістю трафіку, частою зміною шин і декількома чудовими обгонами. Сідаючи за кермо, я не відчував впевненості, що нам вдасться прорватися до першої трійки, а на першому своєму відрізку мені довелося їхати не з оптимальною швидкістю. Передні шини в трафіку зносилися, але команда поставила нові ліві колеса, і я зміг серйозно додати перед нашим останнім супершвидким піт-стопом. Подіум здавався поза досяжністю, але мені вдалося відірватися від переслідувачів і вирвати друге місце, що ще пару хвилин тому здавалося нереальним. Команда і мої партнери за кермом виконали приголомшливу роботу, і я думаю, для моїх перших перегонів це ідеальний результат!”

 

Андре Негран: “Я давно так не нервував, тому що гонка виявилася дуже важкою! Мені треба було агресивніше працювати на своєму відрізку на початку, але команда зробила потужний ривок вперед завдяки правильній стратегії і налаштуванням, в результаті ми з п'ятого піднялися на друге місце. Завжди дуже добре набрати багато очок з самого початку, особливо коли в чемпіонаті намічається вкрай висока конкуренція з безліччю серйозних суперників позаду нас. Тепер нас чекає підготовка до Фудзі, до якої потрібно підійти з усією серйозністю, адже умови там непрості.”

 

П’єр Раг: “Ми розуміли, що міг піти дощ, і, на жаль, він почався в невдалий для нас час – вже на другому моєму колі. Команда дуже швидко змінила шини на Intermediate, на яких завжди досить незручно їхати в перегонах, але я зміг зберегти високу швидкість і поступився місцем за кермом Тома, перебуваючи на відмінній позиції. Андре прекрасно стартував, а Тома чудово фінішував, так що наші спільні зусилля в ці вихідні були винагороджені сповна. Я французький гонщик у французькій команді, тому сьогодні неможливо було не думати про Антуана Юбера, і ми всі хотіли вшанувати його пам'ять.”

 

 

РЕЗУЛЬТАТИ

«4 години Сильверстоуна» в класі LMP2

1. Cool Racing n°42 – 124 круги

2. Signatech Alpine Elf n°36 +49,311 с

3. Racing Team Nederland n°29 +51,733 с

4. Jackie Chan DC Racing n°37 +58,972 с

5. JOTA n°38 +59,457 с

6. Cetilar Racing n°33 + 2 круги

7. High Class Racing n°33 + 2 круги

Схід United Autosports n°22

 

Чемпіонат FIA з перегонів на витривалість, командний залік в класі LMP2

1. Cool Racing n°42 – 25 очків

2. Signatech Alpine Elf n°36 – 18 очків

3. Racing Team Nederland n°29 – 16 очків

4. Jackie Chan DC Racing n°37 – 12 очків

5. JOTA n°38 – 10 очків

6. Cetilar Racing n°33 – 8 очків

7. High Class Racing n°33 – 6 очків

Схід United Autosports n°22